Uničenje madežev
Buddha ni vzpodbujal vere v dogme. Učil je, da se zgodi pomemben preskok, ko dosežemo trdno prepričanje, da je naše trpljenje pogojen pojav in ga lahko popolnoma odpravimo s prakso osemčlene poti. Ta vera naznanja začetek procesov, ki dosežejo višek v osvoboditvi.
V Upanisha Sutti (SN12.23) Buddha podrobno razloži:
»Trpljenje je predpogoj za vero,
vera je predpogoj za veselje,
veselje je predpogoj za radost,
radost je predpogoj za spokojnost,
spokojnost je predpogoj za srečo,
sreča je predpogoj za samādhi,
samādhi je predpogoj za vedenje in videnje stvari takih kot so,
vedenje in videnje stvari takih kot so sta predpogoja za streznitev,
streznitev je predpogoj za mirnodušnost,
mirnodušnost je predpogoj za osvoboditev,
osvoboditev je predpogoj za znanje o uničenju (madežev (āsava)).«
- adžan Džajasaro