Vodila
Ko je Buddha govoril o vodilih, ki so postala umazana ali oblatena, je bil njegov poudarek bolj na nespametnem odnosu do vodil kot na samih prekrških. Razlog za to je, da vodil ni nameraval obdržati kot same sebi namen, ampak raje kot neločljiv del učenja, ki obsega vse človeške sposobnosti in mora temeljiti na pravilni motivaciji.
Torej, vzdržati se negativnih dejanj telesa in govora še ne šteje kot vadba sīle, če so tisti, ki se vzdržijo, nepozorni, brez razumevanja, zakaj se je potrebno vzdržati, ali če se počutijo prisiljeni se vzdržati proti svoji volji. Sīle velja za nečisto, če tisti, ki se držijo vodil, to storijo zaradi želje po nagradi v tem ali naslednjem življenju. Isto velja za tiste z napačnim pogledom, da lahko držanje vodil ali določeni obredi sami po sebi ustvarijo duhovno čistost. Končno, je sīla spodkopana, če se tisti, ki se držijo vodil, smatrajo za večvredne od tistih, ki se ne.
- adžan Džajasaro